گزارش تصویری نمایشگاه "نسیم داوری" تحت عنوان "عجائب المخلوقات وغرائب الموجودات" در گالری آران

به گزارش سرویس نقاشی گالری آنلاین ،نمایشگاه "نسیم داوری" تحت عنوان "عجائب المخلوقات وغرائب الموجودات" جمعه شب یکم اسفند ماه 94 در گالری آران گشایش یافت.


در بیانیه ی این نمایشگاه آمده است :

آن چه که تازه است، عجیب و حیرت انگیز است/مخلوق بوجود می آید وهستی میابد در ابتدا تازه است و شگرف/هر موجودی درذات خود پدیده ایست عجیب ولی چون هستی میابد و دوام پیدا می کند از اعجابش کاسته میشود، چرا که نمیشود از آن چه خلق شده پیوسته در حیرت بود/عجیب یعنی آنی : لحظه ی خلق وباز لحظه ی دیده شدن/یک موجود هرچقدر هم ناشناخته هیچ اعجابی دربودن خود نمی بیند، چرا که آغازی یافته و تکرار می شود. تا زمانی که باز تازگی در خود بیابد یا ازآنچه که تکراری است دریافتی نوبسازد؛ تا مجددا" حیرت و اعجاز بسازد/دیدن و باز دیدن و فهم آنچه که بارها گفته شده، مشابه ضربانی تکراری است که خلصه ایجاد می کند/گویی برای درست دیده شدن نیاز به حیرت و اعجاب هست. پس اسطوره می سازیم و عجایب نامه می نویسیم تا به واسطه نو بودنشان آن چه که به سادگی قابل رویت بود را به یاد بیاوریم/نسیم داوری


علاقه مندان میتوانند تا سیزدهم اسفند از گالری آران به ادرس کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه دی، پلاک 12 دیدن نمایند.


logo-samandehi